Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
e-SIM'in aktifleşmemesi durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Cihaz ve yazılım uyumluluğunu kontrol edin 15. e-SIM'in yalnızca bu teknolojiyi destekleyen akıllı cihazlarda kullanılabileceğini ve cihazın en son iOS sürümünü çalıştırması gerektiğini doğrulayın 15.
- Operatör ayarlarını kontrol edin 1. Ayarlar > Genel > Hakkında'ya giderek operatör ayarlarını kontrol edin ve güncelleme olup olmadığını kontrol edin 1.
- Uçak modu deneyini yapın 1. Uçak Modu'nu açıp kapatın 1.
- Cihazı yeniden başlatın 15.
- Operatörle iletişime geçin 15. Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra sorun devam ederse operatörün destek ekibiyle iletişime geçin 15.
e-SIM aktivasyonu sırasında karşılaşılan sorunlar ve çözüm yolları operatörlere göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: