• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-reklam, dijital mecralarda yayınlanan reklamlara verilen genel bir isimdir 13.
    Bazı e-reklam türleri:
    • Banner reklamlar 15. Web sitelerinde veya uygulamalarda görünen, kullanıcıları reklamdaki siteye yönlendirmeyi amaçlayan görsel reklamlardır 15.
    • Mobil reklamlar 1. Sadece mobil cihazlarda gösterilen ve bu cihazların boyutlarına göre optimize edilen reklamlardır 1.
    • Arama motoru reklamları 12. Arama motoru sonuç sayfasında (SERP) üst sıralarda görünerek daha fazla müşteri çekmeyi sağlayan reklam türüdür 12.
    • E-posta reklamları 15. Özel tasarım ve içeriğe sahip e-postaların potansiyel veya mevcut müşterilerin e-posta adresine gönderilmesi şeklindedir 15.
    • Native reklamlar 1. Doğrudan ve açıkça bir pazarlamayı içermeyen, ilk anda reklam olduğu anlaşılmayan reklam türüdür 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Reklam nedir kısaca tanımı?

    Reklam, "insanları gönüllü olarak belli bir davranışta bulunmaya ikna etmek, belirli bir düşünceye yöneltmek, dikkatlerini bir ürüne, hizmete, fikir ve kuruluşa çekmeye çalışmak, onunla ilgili bilgi vermek, ona ilişkin görüş ve tutumlarını değiştirmelerini veya belirli bir görüşü ya da tutumu benimsemelerini sağlamak amacıyla oluşturulan; iletişim araçlarından yer ya da süre satın almak yoluyla sergilenen ya da başka biçimlerde çoğaltılıp dağıtılan ve bir ücret karşılığı oluşturulduğu belli olan (diğer bir deyimle parasal destek sağlayan kişi ya da kuruluşların kimliği açık olan) 'duyuru'dur. Daha sade bir ifadeyle reklam, bir ürün, hizmet ya da fikir hakkında potansiyel alıcılara veya tüketicilere bilgi aktarma yöntemidir.