Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-postaların en çok hangi saatlerde açıldığı, sektöre ve hedef kitleye göre değişiklik gösterebilir 13.
Genel olarak e-postaların en yüksek açılma oranına sahip olduğu saatler:
- Sabah 09:00 - 10:00 arası 13. Bu saatler, işe başladıktan sonra gelen kutularını kontrol eden kişiler nedeniyle yüksek açılma oranlarına sahiptir 3.
- Öğle yemeğinden sonra 13:00 - 15:00 arası 23. İnsanlar işlerine geri dönerken e-postalarını kontrol ederler 3.
- Akşam 19:00 - 20:00 arası 1. Bu saatler, özellikle e-ticaret ve perakende için yüksek etkileşim alabilir 3.
E-posta gönderim zamanı, hedef kitlenizin iş alışkanlıklarını ve boş zamanlarını göz önünde bulundurarak belirlenmelidir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: