E-posta birleştirme iki farklı şekilde yapılabilir:
- Gmail için: Gmail'de adres mektup birleştirme yapmak için üçüncü taraf bir uygulama olan Mail Merge for Gmail kullanılabilir 1.
- Kurulum: Mail Merge for Gmail web sitesine gidip Google hesabınızla kaydolun 1.
- Alıcı listesi yükleme: Kişilerinizi bir elektronik tabloda (CSV veya XLSX formatında) saklayın ve bu elektronik tabloyu Mail Merge kontrol paneline yükleyin 1.
- E-posta oluşturma: Alıcı listesi yüklendikten sonra mesajınızı oluşturun ve her alıcı için kişiselleştirilmiş bir mesaj ekleyin 1.
- Gönderme: Mesajınızı oluşturmayı tamamladıktan sonra e-postanızı gönderin 1.
- Microsoft Office ile: Excel'de alıcı listesini hazırlayıp, Word'de e-posta metnini oluşturarak adres mektup birleştirme işlemi yapılabilir 2.
- Excel'de alıcı listesi: Alıcıların adları, e-posta adresleri ve diğer ilgili bilgiler için sütunlar içeren bir elektronik tablo oluşturun 2.
- Word'de metin oluşturma: Microsoft Word'de yeni bir belge açın, alıcılarınıza göndermek istediğiniz e-posta taslağını oluşturun ve kişiselleştirilmiş bilgilerin görünmesini istediğiniz yer tutucular ekleyin 2.
- Adres mektup birleştirmeyi başlatma: Word'de "Postalar" sekmesine gidip "Adres Mektup Birleştirmeyi Başlat" düğmesine tıklayın ve sihirbazı takip edin 2.
- Alıcıları seçme: Alıcı listenizi içeren Excel elektronik tablosunu seçin ve onaylayın 2.
- E-postaları gönderme: Önizlemeden memnun kaldığınızda, kişiselleştirilmiş e-postalarınızı göndermeye hazırsınız 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: