Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-pos (Sanal POS) almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Banka Seçimi: Sanal POS hizmeti sunan bankalar arasından bir seçim yapılmalıdır 12.
- Gerekli Belgeler: İşletme bilgileri, vergi levhası, ticaret sicil kaydı, faaliyet belgesi, imza sirküleri gibi resmî belgeler hazırlanmalıdır 13.
- Başvuru: Seçilen bankaya başvuru yapılmalı ve başvuru formu eksiksiz doldurulmalıdır 13.
- Entegrasyon: E-ticaret sitesi veya mobil uygulama ile sanal POS'un uyumlu hale gelmesi için entegrasyon süreci başlatılmalıdır 12.
- Güvenlik Kontrolleri: Entegrasyon sırasında ilgili güvenlik protokollerine uygunluk kontrol edilmelidir 1.
- Test Aşaması: Sanal POS sisteminin düzgün çalışıp çalışmadığı test edilmelidir 12.
- Aktivasyon: Test süreci başarılı olduktan sonra sanal POS sistemi aktif hale gelecektir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: