Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-imzalı e-posta göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- E-imza sahibi olun 3. E-imza, yalnızca yetkilendirilmiş kurumlardan alınabilir 3.
- E-posta sayfasını açın 2.
- Menüde "ileti" seçeneğine tıklayın 2.
- İmza komutuna gidin 2.
- İmzalar seçeneğinden "yeni imza oluştur"a tıklayın ve imzaya bir isim verin 2.
- Boş metin kutusuna ad-soyadı, departman, iletişim bilgileri ve logo gibi karakterleri yazın 2.
- Sol üst köşeden varsayılan e-posta uzantılarını seçin 2.
- Yanıtlanan ve yeni iletilerde görülmesi için ilgili seçenekleri tıklayın 2.
- Yapılan tanımlamaları kaydedin 2.
E-imzanın tüm e-postaların altına eklenmesi için "imzamı oluşturduğum tüm yeni iletilere otomatik olarak ekle" seçeneği seçilmelidir 2.
Ayrıca, e-posta programında "e-imzalı ekle" seçeneği seçilmezse, e-imzanın manuel olarak eklenmesi gerekecektir 2. Aksi halde gönderiler e-imzasız gidecektir 2.
E-posta ile ilgili işlemler, kullanılan e-posta sağlayıcısının politikalarına göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: