Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-imza ile imza atamıyorsanız aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Şifre ve PIN Kodu Kontrolü: E-imza şifresi veya PIN kodu ile ilgili bir sorun varsa, doğru girişi sağlayın ve gerekli güncellemeleri yapın 1.
- Cihaz ve Yazılım Yeniden Başlatma: E-imza cihazını ve ilgili yazılımları yeniden başlatmayı deneyin 1.
- Sertifika Güncelleme: E-imza sertifikanızın süresinin dolmadığını kontrol edin ve gerekirse yenileyin 12.
- Tarayıcı Uyumsuzluğu: E-imza işlemi yapacağınız tarayıcının uyumlu olduğundan emin olun, uyumsuz bir tarayıcı kullanıyorsanız farklı bir tarayıcı deneyin 2.
- Güvenlik Yazılımları: Bilgisayarınızdaki güvenlik yazılımlarının (antivirüs, güvenlik duvarı vb.) e-imza yazılımını engellemediğinden emin olun 2.
- İnternet Bağlantısı: İnternet bağlantınızın stabil olduğundan emin olun 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: