• Buradasın

    E içişleri giriş nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-İçişleri sistemine giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. Adrese erişim: "m.e-icisleri.gov.tr" adresine mobil telefonlardaki internet tarayıcıları üzerinden ulaşılır 1.
    2. Kullanıcı adı ve şifre: E-İçişleri kullanıcı adı ve şifresi ile sisteme giriş yapılır 12.
    3. Sertifikalı giriş: Eğer e-İmza arızalıysa veya yanınızda değilse, "Sertifikasız Giriş" butonuna tıklayarak giriş yapılabilir 1.
    E-Başvuru sistemine giriş yapmak için ise:
    1. "vkmweb.e-icisleri.gov.tr" adresine gidilir 2.
    2. Kullanıcı adı ve şifre ile e-Başvuru modülüne giriş yapılır 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    E-devletten İçişleri Bakanlığı'na nasıl giriş yapılır?
    E-devlet üzerinden İçişleri Bakanlığı'na giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Resmi E-Devlet Portalını Ziyaret Edin: https://www.turkiye.gov.tr/ adresine gidin. 2. T.C. Kimlik Numaranızı ve Bilgilerinizi Girin: Sisteme T.C. kimlik numaranız ve kişisel bilgilerinizi girerek giriş yapın. 3. E-Devlet Şifresi Talep Formunu Doldurun: Giriş yaptıktan sonra e-devlet şifresi talep formunu doldurun ve bilgilerinizi kontrol edin. 4. Doğrulama Adımlarını Tamamlayın: T.C. kimlik numaranızla telefon veya e-posta yoluyla gelen doğrulama kodunu girerek şifrenizi oluşturun. 5. Yeni Şifrenizle Giriş Yapın: Şifreniz oluştuktan sonra e-devlet hizmetlerine yeni şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Ayrıca, e-İçişleri sistemine doğrudan e-İmza veya Mobil İmza ile de giriş yapılabilir.
    E-devletten İçişleri Bakanlığı'na nasıl giriş yapılır?
    E İçişleri şifresi nasıl alınır?
    E-İçişleri şifresi almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Resmi E-Devlet Portalını Ziyaret Edin: https://www.turkiye.gov.tr/ adresine giderek E-Devlet'e giriş yapın. 2. T.C. Kimlik Bilgilerinizi Girin: Sisteme giriş yaptıktan sonra T.C. kimlik numaranızı ve diğer gerekli bilgilerinizi girin. 3. E-Devlet Şifresi Talep Formunu Doldurun: Size özel bir E-Devlet şifresi oluşturmanız için gerekli adımları içeren formu doldurun. 4. Doğrulama Adımlarını Tamamlayın: Genellikle T.C. kimlik numaranızla telefon veya e-posta yoluyla size ulaşan doğrulama kodunu girerek doğrulama sürecini tamamlayın. 5. Yeni E-Devlet Şifrenizle Giriş Yapın: Şifreniz oluşturulduktan sonra E-Devlet hizmetlerine yeni şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Alternatif olarak, PTT şubelerine giderek de E-Devlet şifresi temin edilebilir.
    E İçişleri şifresi nasıl alınır?
    E içişleri izin başvurusu nasıl yapılır?
    E-içişleri izin başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet Kapısı üzerinden "e-Başvuru" sayfasına giriş yapın. 2. Arama kısmına "Çalışma Muafiyet İzin İşlemleri" yazın ve ilgili seçeneği seçin. 3. Alt başvuru türünde "Çalışma İzin Belgesi Verilmesi" seçeneğini işaretleyin. 4. Gerekli kişisel bilgileri doldurup başvurunuzu tamamlayın. Alternatif olarak, Yabancıların Çalışma İzinleri Başvuru Sistemi (e-İzin) üzerinden de başvuru yapılabilir: 1. calismaizni.gov.tr adresine girerek sağ üst köşedeki "Başvuru Yap" butonuna tıklayın. 2. Açılan ekranda "e-Devlet ile Giriş" butonuna tıklayarak e-Devlet Kapısı aracılığıyla sisteme giriş yapın. 3. Başvuru türünü seçerek gerekli bilgileri doldurup başvurunuzu tamamlayın.
    E içişleri izin başvurusu nasıl yapılır?
    E içişleri mobil imza nasıl alınır?
    E-İçişleri mobil imza almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Operatör Mağazasına Başvuru: Turkcell, Vodafone veya Türk Telekom mağazalarına giderek mobil imza hizmeti için başvuru yapılmalıdır. 2. Kimlik Doğrulama: T.C. kimlik kartı ile başvuru yapılır ve kimliğin geçerliliği kontrol edilir. 3. SIM Kart Uyumu: Mobil imza hizmeti için uygun bir 128K SIM kart seçilir ve uyumluluğu kontrol edilir. 4. Mobil İmza Paketi Seçimi: Farklı paket seçenekleri arasından mobil imza paketi seçilir. 5. Müşteri Hizmetleri Onayı: Müşteri hizmetleri, kimliğinizi teyit etmek amacıyla sizi arar. 6. Şifre Oluşturma: Telefonunuza gelen kod ile mobil imza şifresi oluşturulur. 7. Aktivasyon: Elektronik imza aktivasyon işlemi tamamlandıktan sonra mobil imzanız aktif hale gelir. Mobil imza kullanımı e-Devlet üzerinden doğrudan yapılamamakta, operatörlerin sunduğu hizmetler üzerinden gerçekleştirilmektedir.
    E içişleri mobil imza nasıl alınır?
    E İçişleri Projesi Nedir?
    e-İçişleri Projesi, İçişleri Bakanlığı merkez birimleri, valilikler, kaymakamlıklar ve il özel idarelerinin yürütmekte olduğu iş ve işlemleri elektronik ortamda yapmasını sağlamak amacıyla başlatılan bir e-dönüşüm projesidir. Projenin amaçları: - Kağıt üzerinde yapılan işlemlerin elektronik ortama aktarılarak, bu işlemlerin anında erişilebilir, kolay yönetilebilir ve her türlü analize imkan tanıyan bir yapıya kavuşturulması. - Kırtasiye harcamalarından tasarruf sağlanması. - Vatandaşın, Bakanlık birimlerine erişimi sağlanarak kamusal alandaki karar alma süreçlerine katılımının artırılması. - Hizmet kalitesinin yükseltilmesi ve 7 gün 24 saat hizmet esasının getirilmesi. - Vatandaş veya özel sektör kuruluşlarının başvurularını elektronik ortamda yapabilmesi, süreci izleyebilmesi ve sonucunun ilgilisine iletilmesi.
    E İçişleri Projesi Nedir?
    e-Devlet Kapısı'na nasıl giriş yapılır?
    e-Devlet Kapısı'na giriş yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Tarayıcı açmak ve adres çubuğuna "www.turkiye.gov.tr" yazmak. 2. Sağ üst köşedeki "Sisteme Giriş" butonuna tıklamak. 3. T.C. Kimlik Numarası ve e-Devlet şifresini girmek. 4. "Giriş" butonuna tıklayarak sisteme giriş yapmak. Alternatif olarak, mobil imza, elektronik imza veya internet bankacılığı gibi yöntemlerle de giriş yapılabilir.
    e-Devlet Kapısı'na nasıl giriş yapılır?
    E İçişleri izin onayı nasıl yapılır?
    E-İçişleri izin onayı işlemi, izin modülüne giriş yapılarak gerçekleştirilir. İşte adımlar: 1. Sisteme giriş yapan kullanıcı, e-İçişleri anasayfasının sol menüsünde bulunan İzin İşlemleri menüsüne girer. 2. İzin İşlemleri sayfasında İzin Takip /Talep, İzin Onay ve İzin Arama menüleri aktif hale gelir. 3. İzin talebinin yapılması için Yeni Talep butonuna basılır. 4. İzin talebinde bulunurken izin türü, başlama tarihi, süresi, iletişim numarası ve yerine görevlendirilen personel bilgileri eksiksiz doldurulmalıdır. 5. İzin talep et butonuna basıldığında, sistem girilen tarih aralığına göre daha önce yapılmış izin talebi olup olmadığını kontrol eder. 6. İzin onayı için Onayla butonuna basılır ve işlem elektronik imza (e-İmza) ile tamamlanır.
    E İçişleri izin onayı nasıl yapılır?