• Buradasın

    E-devletten mesaj nasıl gönderilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-Devlet Kapısı üzerinden mesaj göndermek mümkün değildir, çünkü e-Devlet ticari içerikli e-posta ve SMS gönderimi yapmamaktadır ve kullanıcıların iletişim bilgilerini üçüncü kişi ve kurumlarla paylaşmamaktadır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devletten e-bildirim nasıl yapılır?

    E-devlet üzerinden e-bildirim yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Giriş: e-Devlet sistemine TC kimlik numarası ve şifre ile giriş yapılır. 2. Kurum Seçimi: Kurumlar bölümünden Sosyal Güvenlik Kurumu seçilir. 3. Hizmet Seçimi: Hizmetler kısmında yer alan 'e-SGK Şifre' hizmetine tıklanır. 4. Kimlik Doğrulama: Kimlik doğrulaması yapıldıktan sonra gerekli ekran açılır. 5. Form Doldurma: Gerekli bilgiler doldurulduktan sonra e-bildirge sistemine giriş için kullanılabilecek şifre görüntülenir. Alternatif olarak, e-bildirim için 'Aile Durum Bildirimi' hizmetini kullanmak isteniyorsa şu adımlar takip edilir: 1. Uygulamaya Giriş: e-devlet üzerinden 'Aile Durum Bildirimi Sorgulama' yazıldığında açılan 'Kamu Personeli Aile Bilgileri Bildirim Sistemi'ne girilir. 2. Bilgilerin Girilmesi: Kişi bilgileri, eş bilgileri, çocuk bilgileri gibi gerekli alanlar doldurulur. 3. Yeni Bildirim Oluşturma: 'Yeni Bildirim Oluştur' butonu tıklanarak yeni bildirim kaydı oluşturulur. 4. Onaylama: Bilgiler kontrol edilir ve 'Mutemete Gönder' butonu ile işlem mutemetin onayına gönderilir.

    E-devletten tebligat nasıl gönderilir ücretsiz?

    E-devlet üzerinden ücretsiz tebligat göndermek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. PTT'nin e-tebligat resmi web sitesi olan etebligat.gov.tr adresine gidin. 2. Ana sayfadaki "Online Başvuru" butonuna tıklayın. 3. Açılan sayfadaki aydınlatma metnini okuyup "Okudum, anladım ve onaylıyorum" butonuna tıklayarak devam edin. 4. Size uygun işlem tipini seçip e-tebligat başvuru formunu doldurarak başvurunuzu tamamlayın. Ek hizmetler için PTT tarafından ücret tahsil edileceğini unutmamak önemlidir.

    e-Devlet'e giriş yaparken SMS onayı nasıl yapılır?

    e-Devlet'e giriş yaparken SMS onayı yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. e-Devlet sistemine giriş yapın ve arama kısmından "Ticari Elektronik İleti Yönetim Sistemi" aramasını yapın. 2. Onaylama metnini okuyup onayladıktan sonra, iletişim adresi ekle bölümünden telefon veya e-posta adresinizi seçin. 3. Devam tuşuna basarak telefonunuza gelen SMS şifresini girin ve telefonunuzu kaydedin. 4. Telefonunuzu kaydetmesiyle birlikte "onayları yönet" seçeneğinden telefonunuza SMS veya sesli bildirim için izin verdiğiniz firmaların listesini göreceksiniz. 5. Sayfa üzerinden istediğiniz firmanın iptalini yapabilir veya izin verebilirsiniz. Ayrıca, iki aşamalı giriş özelliğini açarak da hesabınıza giriş yaparken SMS onayı ek bir güvenlik katmanı olarak kullanılabilir.