Buradasın
E-devletten emas başvurusu nasıl yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-devlet üzerinden e-imza başvurusu yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- E-devlet sistemine giriş yapın 2. Bunun için turkiye.gov.tr adresine gidip, TC kimlik numaranız ve e-devlet şifrenizle sisteme giriş yapmanız gerekmektedir 23. Eğer e-devlet şifreniz yoksa, PTT şubesinden alabilirsiniz 2.
- E-imza başvuru sayfasını bulun 2. Ana sayfada yer alan arama çubuğuna "e-imza" yazın ve arama sonuçlarında "E-imza Başvuru" veya benzeri bir linki seçin 2.
- Başvuru formunu doldurun 2. Gerekli bilgileri dikkatlice doldurduktan sonra, bilgilerinizi kontrol edin 2.
- Gerekli belgeleri hazırlayın 2. Başvurunuz için kimlik fotokopisi gibi gerekli belgeleri hazırlayın 4.
- Başvurunuzu tamamlayın 2. Form doldurduktan sonra, başvurunuzu tamamlayın 2. Başvuru işlemi genellikle online olarak yapılır, ancak bazı durumlarda belgelerinizi belirli bir kuruma teslim etmeniz gerekebilir 2.
- Başvurunuzun takibini yapın 2. Başvurunuzu tamamladıktan sonra, durumunu e-devlet üzerinden takip edebilirsiniz 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: