• Buradasın

    E-devletten alınan rapor PDF olarak nasıl indirilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-Devlet'ten alınan bir raporu PDF olarak indirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
    1. E-Devlet sistemine giriş yapın 24.
    2. Giriş yaptıktan sonra arama kısmına "sağlık raporu" yazarak ilgili hizmetleri aratın 1.
    3. "Sağlık Raporu Sorgulama" veya "Sağlık Raporu Al" seçeneğine tıklayın 1.
    4. Raporunuzu görüntüledikten sonra, ekranın üst kısmında veya alt kısmında bulunan "PDF olarak indir" ya da "Yazdır" seçeneğine tıklayın 14.
    5. PDF dosyasını bilgisayarınıza kaydedin 1.
    Eğer rapor e-Nabız üzerinden alınmışsa, indirme işlemi şu şekilde yapılır:
    1. e-Nabız sistemine giriş yapın 4.
    2. Sol tarafta yer alan "Raporlarım" sekmesine tıklayın 4.
    3. İlgili raporu seçip detaylı bilgilerine ulaşın ve PDF olarak indirin 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    E-devletten alınan ikametgah belgesi nasıl PDF yapılır?

    E-Devlet'ten alınan ikametgah belgesini PDF formatında indirmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. E-Devlet'e TC kimlik numarası ve şifre ile giriş yapın. 2. Ana sayfada yer alan "Profilim" sekmesine tıklayın. 3. Profil sayfanızda yer alan "Adres Bilgilerim" bölümüne gidin. 4. "Adres Bilgilerim" bölümünde "Adres Talep İşlemleri"ne tıklayın. 5. Açılan sayfada "Yazdır" butonuna tıklayın. 6. Karşınıza çıkan pencerede "PDF Olarak İndir" seçeneğini seçerek ikametgah belgenizi PDF formatında indirebilirsiniz.

    E-devletten alınan transkript PDF olarak indirilebilir mi?

    Evet, e-devlet üzerinden alınan transkript belgesi PDF olarak indirilebilir. Bunun için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. E-devlet transkript sorgulama ekranına giriş yapmak. 2. Gelen ekranda üniversitenizin yanında yer alan "Belge oluştur" seçeneğine tıklamak. 3. Belgenin sağ üst tarafında yer alan "İndir" seçeneğine basarak PDF formatında indirmek.

    E-devletten PDF nasıl alınır?

    E-Devlet'ten PDF almak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. E-Devlet'e giriş yapın: T.C. kimlik numaranız ve e-Devlet şifrenizle sisteme giriş yapın. 2. İlgili kurumu seçin: PDF'sini almak istediğiniz belgenin bulunduğu kurumu seçin (örneğin, ikametgah belgesi için "Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü"). 3. Belgeyi seçin: Kurum seçildikten sonra, indirmek istediğiniz belgenin adını seçin (örneğin, "Tarihçeli Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi Sorgulama"). 4. "Dokümanı İndir" butonuna tıklayın: Seçilen belgenin PDF formatında indirilmesi için bu butona tıklayın. Alternatif olarak, e-Devlet üzerinden "Barkodlu Belge Oluştur" seçeneğini kullanarak da belgeleri PDF olarak indirebilirsiniz.

    E devlette PDF nasıl aktif edilir?

    E-Devlet'te PDF formatında belge aktif etmek için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. E-Devlet sistemine giriş yapın. 2. Arama çubuğuna "SGK Sicil ve Hizmet Listesi/İşyeri Unvan Listesi" yazın. 3. Açılan pencerede "Barkodlu Belge Oluştur" seçeneğine tıklayın. 4. Oluşturulan belge yazdırılacaktır. Ayrıca, e-Devlet üzerinden "Milli Eğitim Bakanlığı" bölümüne girip "Öğrenci Belgesi Sorgulama" seçeneğini seçerek de barkodlu öğrenci belgesi PDF formatında indirilebilir.

    E-devletten alınan raporlar nasıl doğrulanır?

    E-Devlet'ten alınan raporların doğrulanması için Sağlık Bakanlığı'nın rapor sorgulama ve doğrulama sistemi kullanılabilir. Doğrulama adımları: 1. E-Rapor Sistemine Giriş: https://erapor.saglik.gov.tr/dogrulamaservisi adresine gidin. 2. TC Kimlik Numarası ve Rapor Referans Numarası: Hastanın TC kimlik numarasını ve rapor referans numarasını girin. 3. Güvenlik Doğrulaması: "Ben robot değilim" kutusunu işaretleyin. 4. Sorgula: "Sorgula" butonuna dokunun. Rapor referans numarası, raporun üst kısmında yer alır ve genellikle rapor numarası olarak adlandırılır.

    Raporlar neden PDF olarak gönderilir?

    Raporlar PDF formatında gönderilir çünkü PDF formatı, belgelerin orijinal düzenini ve içeriğini farklı cihaz ve işletim sistemlerinde aynı şekilde korur. Ayrıca, PDF dosyaları şifreleme ve dijital imza gibi güvenlik özellikleriyle donatılabilir, bu da hassas bilgilerin güvenli bir şekilde paylaşılmasını sağlar.

    E-devletten alınan raporlar geçerli mi?

    E-devlet üzerinden alınan raporlar geçerlidir. Sağlık Bakanlığı tarafından hazırlanan yönergeye göre, tek hekim tarafından verilen raporlar, kişinin sağlık durumunda bir değişiklik olmadığı sürece 1 yıl süreyle geçerli olacak ve e-devlet üzerinden indirilebilecektir.