Buradasın
E-Devlet'e giriş yapınca internet bankacılığı açılmıyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-Devlet'e giriş yaptıktan sonra internet bankacılığının açılmaması durumunda aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İnternet bağlantısını kontrol etmek ve gerekirse modem veya yönlendiriciyi yeniden başlatmak 34.
- Tarayıcıyı güncellemek veya başka bir tarayıcıda giriş yapmayı denemek 34.
- Güvenlik duvarı veya antivirüs ayarlarını gözden geçirmek ve geçici olarak devre dışı bırakmayı denemek 3.
- Cihazın güncel olup olmadığını kontrol etmek ve yeterli donanıma sahip olduğundan emin olmak 34.
- E-Devlet destek hattıyla iletişime geçmek: 160 numaralı telefon hattı, 7/24 hizmet vermektedir 34.
Eğer sorun devam ederse, kullanılan bankanın müşteri hizmetleri ile iletişime geçmek en doğru adım olacaktır 3.
Ayrıca, e-Devlet sistemine turkiye.gov.tr adresinden erişim sağlanabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: