Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
E-AR ifadesi, "e-ticarette artırılmış gerçeklik" anlamına gelebilir. Artırılmış Gerçeklik (AR), gerçek dünyayı dijital bilgi ve görsellerle zenginleştirerek, kullanıcıların sanal nesneleri gerçek dünya ile etkileşime sokmalarını sağlayan bir teknolojidir 13.
E-ticarette AR'nin kullanım alanları:
- Ürün denemeleri: Müşterilerin ürünleri satın almadan önce evlerinde nasıl görüneceklerini görmeleri 45.
- 360 derece ürün incelemesi: Ürünlerin tüm açılardan incelenebilmesi ve daha fazla bilgi edinilmesi 3.
- Kişiselleştirilmiş alışveriş: Müşterilere farklı renk, boyut ve stil seçeneklerini karşılaştırma imkanı sunulması 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: