Buradasın
Dosya organizasyonu için kullanılan araçlar nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dosya organizasyonu için kullanılan bazı araçlar:
- Geleneksel dosyalama araçları:
- Dosya: Mektupların ve raporların konulduğu, ikiye katlanmış karton veya plastikten yapılmış dosyalama aracı 1.
- Klasör: Dosyaların konulmasına yarayan, kalın kartondan veya mukavvadan yapılmış dosyalama aracı 1.
- Rehber ve kavalyeler: Dosyalama sisteminde, ana ve alt grupları ayırmak için kullanılan kartlar ve etiketler 1.
- Sanal dosyalama araçları:
- Popüler dosya yöneticisi uygulamaları:
- ClickUp: Dosya oluşturma, düzenleme ve paylaşma için en iyisi 3.
- Total Commander: Gelişmiş dosya yönetimi için 3.
- Directory Opus: Özelleştirilebilir dosya yönetimi çözümleri için 3.
- xplorer²: Modern ve verimli dosya düzenleme için 3.
- Q-Dir: Çoklu panel dosya görünümü için 3.
- Double Commander: Çapraz platform dosya yönetimi için 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: