Doğrulama programı soruları farklı bağlamlarda değişebilir. Örneğin, Google Reklamveren Doğrulama Programı'nda bazı sorular şunlardır: İşletme bilgileri: İşletmenin tam adı, tüzel kişilik bilgisi, faaliyet gösterdiği sektör, fiziksel adresi, telefon numarası ve web sitesi gibi bilgiler. Kimlik doğrulama: Türk devleti tarafından verilmiş fotoğraflı bir kimlik belgesi ibrazı. Finansal hizmet reklamları: Türkiye'de finansal hizmet reklamlarını göstermek isteyen reklam verenlerin, ilgili finansal hizmet düzenleyicisi tarafından lisanslandırıldığını veya muafiyet belgelerini sunmaları. Ayrıca, yazılım geliştirme sürecinde doğrulama (verification) ve geçerleme (validation) aşamaları da bulunur. Diğer bir örnek olarak, çevrimiçi profillerin doğrulanması sırasında şu sorular sorulabilir: Profil sahibinin arkadaşları ve onları izleyenler kimlerdir? Kimleri takip ediyorlar? Hesap nereden oluşturulmuştur? Video tanımları tutarlı ve çoğu spesifik bir konumdan mı? Videolarda tarih var mı?