Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DSL bağlantısı sorunu için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Modemi yeniden başlatın: Modemi kapatıp bir dakika bekledikten sonra tekrar prize takın 12.
- Cihazları yeniden başlatın: Bilgisayarınızı ve diğer bağlı cihazları yeniden başlatın 12.
- Antivirüs yazılımını devre dışı bırakın: Antivirüs programının DSL bağlantısına müdahale edip etmediğini kontrol etmek için bu özelliği geçici olarak kapatın 12.
- Windows Sorun Giderici'yi çalıştırın: Ayarlar sayfasından Ağ Sorunlarını Bul ve Onar aracını çalıştırın 2.
- Farklı bir cihazla bağlanmayı deneyin: Sorunun modemden değil, internete bağlandığınız cihazdan kaynaklanıp kaynaklanmadığını kontrol etmek için farklı bir cihaz kullanın 2.
- DSL filtresi kullanmayın: Telefon hattı ile çalışan harici cihazlarda filtre kullanmamak, bağlantı kalitesini artırabilir 2.
Eğer bu adımlar sorunu çözmezse, teknik servisten yardım almak gerekebilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: