• Buradasın

    DirectX verileri silince ne olur?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    DirectX verilerini silmek, DirectX Shader Önbelleği gibi, oyunların ve uygulamaların daha yavaş çalışmasına neden olabilir çünkü grafiklerin hareket halindeyken oluşturulması gerekecektir 45.
    Ancak, bozuk veya çok büyük bir DirectX Shader Önbelleği, silinerek temizlenebilir 45. Önbellek silindiğinde kalıcı olarak ortadan kalkar, ancak yeniden oluşturulacaktır 45.
    DirectX 12 gibi daha yeni bir sürümü silip daha eski bir sürümü yüklemek mümkün değildir, çünkü Windows 10'un ayrılmaz bir parçasıdır ve kaldırılamaz 3.
    DirectX verilerini silmenin başka bir olumsuz etkisi olup olmayacağı konusunda kesin bir bilgi bulunmamaktadır. Bu nedenle, önemli bir işlem yapmadan önce bir uzmana danışılması önerilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    DirectX sorunu nasıl çözülür?

    DirectX sorunlarını çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: DirectX sürümünü kontrol etme. Sürücüleri güncelleme. Windows'u güncelleme. Önceki DirectX sürümünü yükleme. Visual C++ Redistributable ve .NET Framework'ü yükleme. Bozuk dosya onarımı. Virüs taraması yapma. Bu adımlar sorunu çözmezse, bir uzmana danışılması önerilir.

    DirectX güncel olmazsa ne olur?

    DirectX'in güncel olmaması, oyun ve multimedya performansında düşüşe neden olabilir. DirectX'in güncel olup olmadığını kontrol etmek için: 1. DxDiag aracını kullanın: - Windows'ta arama kutusuna "dxdiag" yazın ve Enter'a basın. - "Sistem Bilgisi" bölümünde, raporun ilk sayfasındaki "DirectX Sürümü" kısmını kontrol edin. Güncellemeleri kontrol etmek için Windows Update'i kullanabilirsiniz.

    DirectX yazılımı sürücüsü nedir?

    DirectX, Windows işletim sisteminde yazılımların (özellikle oyunların) video ve ses donanımıyla doğrudan çalışmasını sağlayan bir bileşen kümesidir. DirectX'in bazı bileşenleri: Direct3D: İki ve üç boyutlu grafikleri ekrana döker. DirectSound: Ses işlemleri için kullanılır. DirectInput: Klavye, fare ve oyun çubuğu gibi bileşenlerin giriş ve çıkışlarını yönetir. DirectPlay: Bağlantı ve mesajlaşma bileşenlerini içerir. DirectX, donanım sürücüleri ile oyunlar arasında bir aracı görevi görür; böylece oyun ve donanım sürücülerinin doğrudan birlikte çalışmak üzere programlanmasına gerek kalmaz.