Buradasın
Dijital ekranlarda hangi logo kullanılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dijital ekranlarda kullanılan logolar, genellikle şu özelliklere sahiptir:
- Sadelik ve minimalizm 15. Dijital platformlarda, tek veya en fazla iki renk barındıran, daha basit, sade ve anlaşılır logolar tercih edilir 1.
- Ölçeklenebilirlik 4. Logonun, favicon'dan büyük afişlere kadar çeşitli boyutlarda iyi görünmesi gerekir 4.
- Çok yönlülük 4. Farklı dijital platformlarda ve formatlarda iyi çalışmalıdır 4.
- Dijital dostu tasarım 5. İç içe geçmiş küçük detaylar veya ince çizgiler olmamalıdır; bu tür logolar küçüldüğünde bozulabilir 5.
Dijital ekranlarda kullanılan logo türleri arasında şunlar bulunur:
- Logotype (logotip) 3. Yazı tipi tabanlı logolardır; örneğin, Coca-Cola ve Google logoları 3.
- Sembol logolar 3. Nike'ın "Swoosh" sembolü gibi, stratejik marka farkındalığı ve tutarlılık gerektiren logolardır 3.
- Hybrid (kelime + sembollü) logolar 3. Metin ile grafikleri birleştirerek birleşik bir sembol oluşturur 3.
Dijital pazarlamada, logonun tüm platformlarda tutarlı bir şekilde kullanılması, marka tanınırlığını ve sadakatini artırır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: