Buradasın
DenizBank müşteri hizmetleri cihaz eşleştirme nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
DenizBank müşteri hizmetleri cihaz eşleştirme, MobilDeniz uygulamasında kullanıcıların cihazlarını eşleştirerek internet bankacılığı giriş ve işlem onaylarında mobil bildirim alabilmelerini sağlar 1.
Bu işlem için:
- MobilDeniz uygulamasının güncel olması gerekmektedir 1.
- Uygulamaya ilk kez giriş yapıldığında onay verilmesi durumunda, telefon eşleştirmesi yapılır 1.
- Güvenli cihazı silmek istendiğinde, internet bankacılığına giriş ve işlem onaylarında mobil bildirim alınamaz 1.
- Eşleştirilmiş cihazı tekrar kayıt altına almak için, Profil&Ayarlar menüsünde yer alan Eşleştirilmiş Cihazlar sekmesi kullanılabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: