Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Criteo, internet siteleri veya mobil uygulamalar üzerindeki kullanıcı davranışlarını analiz ederek kişiselleştirilmiş reklamlar sunan bir dijital reklam hizmetidir 123.
Criteo'nun temel işlevleri:
- Yeniden hedefleme (retargeting) 235. Daha önce bir e-ticaret sitesini ziyaret edip bir ürünü inceleyen ancak satın alma işlemi gerçekleştirmeyen kişileri hedefleyerek bu kişileri tekrar siteye çekmeyi sağlar 235.
- Veri odaklı pazarlama 1. Kullanıcı davranışlarını analiz ederek her müşteriye özel dinamik reklamlar sunar 14.
- Performans takibi 5. Reklam kampanyalarının performansını gerçek zamanlı olarak izleme imkanı tanır 5.
Criteo, e-ticaret, perakende, otomotiv, turizm, moda, teknoloji gibi çeşitli sektörlerde kullanılmaktadır 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: