Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Customer Journey Map (CJM)'de bulunması gereken temel bilgiler şunlardır:
- Aşamalar 15. Potansiyel müşterinin ürünle etkileşiminde geçtiği aşamalar, örneğin ihtiyaç tanıma, çözüm arama, satın alma ve satış sonrası deneyimler 15.
- Müşteri hedefleri 15. Müşterinin ürün veya hizmetle çözmeyi amaçladığı ihtiyaçlar, sorunlar veya acı noktaları 15.
- Eylemler 14. Müşterinin hedeflerine ulaşmak için attığı adımlar 14.
- Dokunuş noktaları 145. Müşterinin ürünle etkileşim kurduğu noktalar, örneğin hedefli reklamlar, e-posta kampanyaları, blog entegrasyonları 145.
- Duygular 14. Müşterinin ürünle etkileşim sırasında yaşadığı duygular 14.
- Sorular 1. Müşterinin sahip olabileceği sorular 1.
- Engeller 14. Müşterinin bir sonraki adıma geçmesini engelleyebilecek potansiyel zorluklar 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: