• Buradasın

    Çift hatta gelen arama nasıl yönlendirilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Çift hatta gelen aramaların nasıl yönlendirileceği ile ilgili bilgi bulunamadı. Ancak, gelen aramaların yönlendirilmesi için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:
    1. Arama ekranına gelin 34.
    2. 21 tuşlayın 34.
    3. Yönlendirilecek numarayı yazın 34.
    4. Numaranın sonuna # ekleyin 34.
    5. Arama tuşuna basarak işlemi tamamlayın 34.
    Bazı modellerde ekranın sol üst köşesinde yönlendirme simgesi belirir 4.
    Arama yönlendirme işlemi genellikle operatörler tarafından ücretli sunulan bir hizmettir 4. Bu nedenle kullanmadan önce operatörün resmi web sitesinden ücretlendirme detayları kontrol edilmelidir 4.
    Ayrıca, arama yönlendirme ayarları Android telefonlarda "Telefon" uygulaması > sağ üstteki üç nokta > "Ayarlar" > "Gelen Arama" veya benzer bir menü > "Arama Yönlendirme" şeklinde yapılabilir 4.
    iPhone (iOS) telefonlarda ise "Ayarlar" menüsü > "Telefon" seçeneği > "Arama Yönlendirme" seçeneği ile yönlendirme aktif edilebilir ve numara girilerek kaydedilebilir 4.
    Arama yönlendirme ile ilgili daha fazla bilgi ve farklı operatörlerin yöntemleri için operatörlerin resmi web siteleri ziyaret edilebilir.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Telefonda bütün yönlendirmeler ne demek?

    Telefonda bütün yönlendirmeler, gelen aramaların başka bir numaraya aktarılması anlamına gelir. Arama yönlendirme türleri: Her zaman yönlendir. Meşgul olduğunda yönlendir. Yanıtlamadığında yönlendir. Ulaşılamadığında yönlendir. Arama yönlendirme işlemi genellikle şu adımlarla yapılır: 1. Arama ekranına gelin. 2. 21 tuşlayın. 3. Başında 0 ile yönlendirme yapılacak numarayı girin. 4. Numaranın sonuna # ekleyin. 5. Arama tuşuna basın. Arama yönlendirme, operatörlere göre ücretlendirilebilir.

    Vodafone'da meşgulken gelen arama nasıl yönlendirilir?

    Vodafone'da meşgulken gelen aramayı yönlendirmek için aşağıdaki kodlar kullanılabilir: Tüm aramalar için yönlendirme: `2105xxxxxxxxx#`. Meşgul olunduğunda yönlendirme: `6705xxxxxxxxx#`. Yönlendirmeyi iptal etmek için ise `##67#` tuşlamak gerekir. Yönlendirme işlemi, Vodafone Yanımda İnternet Telefon Yönlendirme sayfası üzerinden veya telefon menüsü kullanılarak yapılabilir. Ücretlendirme, abonelik paketine göre değişir ve arama tarifesi üzerinden ücretlendirilir.

    Arama yönlendirme ne zaman aktif olur?

    Arama yönlendirme, yönlendirme işlemi için gerekli kodlar doğru bir şekilde girildiğinde ve işlem başarıyla tamamlandığında aktif olur. Örneğin, Türk Telekom'da arama yönlendirme işlemi için 21 tuşlandıktan sonra başında 0 ile beraber yönlendirme yapılacak numara yazılır ve ardından # sembolü eklenir. Ayrıca, arama yönlendirme işlemi telefon ayarları üzerinden yapıldığında, işlemin aktifleşmesi için telefonun yeniden başlatılması gerekebilir. Arama yönlendirmenin aktif olup olmadığını kontrol etmek için telefonun arama ayarları bölümüne girilerek "Arama Yönlendirme" seçeneği kontrol edilebilir. Arama yönlendirme işleminin aktifleşmesi için operatörle iletişime geçmek veya operatörün müşteri hizmetlerini aramak da mümkündür.

    Telefonda koşullu arama nasıl yapılır?

    Telefonda koşullu arama yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Telefon ayarları üzerinden: Telefonun arama ayarlarına girilir. "Çağrı Yönlendirme" seçeneği seçilir. Etkinleştirmek istenen koşullu yönlendirme türü seçilir (örneğin, "Meşgulken ilet"). Çağrıların yönlendirileceği hedef numara girilir. 2. Arama kodları kullanarak: Ayarlamak istenen koşullu yönlendirme türü için özel kod çevrilir (örneğin, 67 meşgul hat yönlendirme için). Hedef numarayı girmek için yönergeler takip edilir. Hizmet planına uygun kesin talimatlar için mobil operatörün web sitesine veya müşteri hizmetlerine başvurulması önerilir. Koşullu arama yönlendirme, gelen aramaların belirli koşullar altında başka bir telefon numarasına yönlendirilmesini sağlayan bir telekomünikasyon özelliğidir.

    Arama yönlendirme kodu nedir?

    Arama yönlendirme kodu, gelen aramaların başka bir numaraya yönlendirilmesi için kullanılan operatörlere özel kodlardır. Bazı arama yönlendirme kodları: Tüm aramalar için yönlendirme: Vodafone'da 21telefon numarası#, Türk Telekom'da 21telefon numarası#, Turkcell'de 21telefon numarası#. Ulaşılamayan durumlar için yönlendirme: Vodafone'da 62telefon numarası#, Türk Telekom'da 62telefon numarası#, Turkcell'de 62telefon numarası#. Meşgul olma durumu için yönlendirme: Vodafone'da 67telefon numarası#, Türk Telekom'da 67telefon numarası#, Turkcell'de 67telefon numarası#. Cevap verilememe durumu için yönlendirme: Vodafone'da 61telefon numarası#, Türk Telekom'da 61telefon numarası#, Turkcell'de 61telefon numarası#. Arama yönlendirme kodunu kullanarak yönlendirme yapmak için, ilgili kodu tuşladıktan sonra yönlendirmek istediğiniz numarayı girip # tuşuna basmanız gerekir. Arama yönlendirme kodunu kullanarak yapılan yönlendirmeyi iptal etmek için ise operatörlerin belirlediği iptal kodlarını kullanmak gerekir.

    Cep telefonunda yönlendirme neden yapılır?

    Cep telefonunda yönlendirme yapmanın bazı nedenleri: Birden fazla telefon kullanımı. Meşgul olunduğunda gelen aramaların başka bir hatta aktarılması. Cihaz teknik servisteyken çağrıların kaçırılmaması. Seyahat sırasında birincil hattın kullanılamaması. Çağrıları tek bir telefonda toplama isteği.

    *62* numara yönlendirme nasıl yapılır?

    62 numara yönlendirme yapmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz: 1. Telefonunuzun arama menüsünü açın. 2. 62 tuşlarına basın. 3. Yönlendirmek istediğiniz numarayı yazın. 4. # tuşuna basın. Örnek: 6205427543000#. Bu işlem, Turkcell operatöründe aktif yönlendirme yapmak için kullanılır.