Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Canlı yayın reklamcılığı, markaların hedef kitleleriyle gerçek zamanlı etkileşim kurarak ürün ve hizmetlerini tanıttığı bir dijital reklam stratejisidir 235.
Başlıca avantajları:
- Anında etkileşim ve geri bildirim 25. İzleyicilerin sorularına hızlı yanıt verilerek marka sadakati artırılır 5.
- Geniş kitlelere ulaşma 25. Coğrafi sınırlamalar olmadan dünya genelindeki izleyicilere erişim sağlanır 5.
- Maliyet etkinliği 25. Geleneksel reklam yöntemlerine göre daha düşük maliyetlidir 5.
- Marka güvenilirliği oluşturma 2. Gerçek zamanlı geri bildirimlerle ürünler veya hizmetler geliştirilebilir 2.
Bazı platformlar:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: