• Buradasın

    C++, Java ve C# ile UML ve Dizayn Paternleri ne anlatıyor?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    "C++, Java ve C# ile UML ve Dizayn Paternleri" kitabı, nesne yönelimli programlama konularını ele almaktadır 12.
    Kitapta anlatılan konular şunlardır:
    • UML (Unified Modelling Language): Yazılım modelleme dili 23.
    • Tasarım ve paketleme prensipleri 23.
    • Dizayn paternlerine giriş ve temel kavramlar 23.
    • Nesne oluşturulmasına ilişkin paternler (Creational Patterns) 23.
    • Davranışsal paternler (Behavioral Patterns) 23.
    • Yapısal paternler (Structured Patterns) 23.
    • Yazılım mimarisi ve mimari paternler 23.
    • Proje örnekleri (banka modellemesi, çok katmanlı web uygulaması, Android uygulamaları vb.) 23.
    Kitabın hedef kitlesi, bu dilleri temel seviyede öğrenmiş ve uygulama geliştiren yazılımcılardır 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
  • Konuyla ilgili materyaller

    Java nesne tabanlı programlama nedir?
    Java nesne tabanlı programlama (OOP), yazılım geliştirme sürecinde verileri ve bu veriler üzerinde gerçekleştirilen işlemleri bir araya getiren bir programlama paradigmasıdır. Java'da nesne tabanlı programlamanın temel kavramları şunlardır: 1. Kapsülleme (Encapsulation): Bir nesnenin verilerini ve bu verilerle çalışan metotları bir araya getirerek dışarıya karşı gizlemeyi sağlar. 2. Kalıtım (Inheritance): Bir sınıfın başka bir sınıftan özelliklerini ve metotlarını devralmasını sağlar. 3. Polimorfizm (Polymorphism): Bir nesnenin aynı işlemle farklı şekillerde davranabilmesini sağlar. 4. Soyutlama (Abstraction): Bir nesnenin karmaşık yapısını gizleyerek, sadece önemli özelliklerinin dışarıya sunulmasını sağlar. Java'da her şey sınıflar ve nesneler etrafında şekillenir; sınıflar, nesnelerin özelliklerini ve davranışlarını tanımlayan şablonlar, nesneler ise bu sınıfların somut örnekleridir.
    Java nesne tabanlı programlama nedir?