Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bazı olası çözümler:
- Ağ izini almak ve analiz etmek 1. Bunun için Windows Platformları Destek Grubu ile iletişime geçmek gerekebilir 1.
- Fırsatçı kilitlemeyi (opportunistic locking) devre dışı bırakmak 1.
- Yürütülebilir dosyayı, Visual FoxPro çalışma zamanı dosyalarını ve veri dosyalarını aynı makineye taşımak 1.
- VFP9RENU.dll dosyasının, VFP9R.dll ve VFP9T.dll dosyalarıyla aynı büyük yapıda (9 için 9, 8 için 8 vb.) olduğundan emin olmak 1.
- Foxuser dosyalarının (FOXUSER.DBF, .FPT) oluşturulmasını CONFIG.FPW dosyasındaki RESOURCE=OFF satırıyla engellemek 1.
- Service Pack 2 sürümünün yüklü olduğundan emin olmak 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: