Buradasın
Bulut sağlayıcı sorunu nasıl çözülür?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bulut sağlayıcı sorunlarını çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Windows güncellemelerini kontrol etme 14. Ayarlar > Güncelleme ve Güvenlik > Windows Güncellemesi yolundan ilerleyerek "Güncellemeleri kontrol et" seçeneği seçilebilir 14.
- İsteğe bağlı dosyaları devre dışı bırakma 14. Görev çubuğundaki OneDrive simgesine sağ tıklayıp "Daha Fazla" seçeneği seçilerek "İsteğe Bağlı Dosyalar" hizmeti devre dışı bırakılabilir 14.
- Dosya senkronizasyonunu devam ettirme 14. OneDrive'da "Yardım ve Ayarlar" veya "Daha Fazla" seçeneğine tıklayıp "Senkronizasyonu Devam Ettir" seçeneği seçilebilir 14.
- Güç planı ayarlarını değiştirme 14. "Powercfg.cpl" yazılarak açılan pencerede "Yüksek Performans" seçeneği seçilebilir 14.
- Bozuk klasörleri silme 14. PowerShell'de "Remove-Item "Folder Path" -Recurse -Force" komutu kullanılabilir 14.
- OneDrive'ı sıfırlama veya yeniden yükleme 14. OneDrive, %localappdata%\Microsoft\OneDrive\onedrive.exe /reset komutuyla sıfırlanabilir 14. Sorun devam ederse, kaldırılıp yeniden yüklenmesi önerilir 1.
Bulut sağlayıcı sorunları devam ederse, profesyonel bir teknik destek alınması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: