Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Bu e-posta zaten kullanılıyor" hatasını çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Farklı bir e-posta adresi kullanmak: E-posta adresinin başka bir Google, Amazon veya X hesabı ile ilişkili olup olmadığını kontrol edin ve farklı bir adresle yeniden deneyin 123.
- Mevcut hesabı kontrol etmek: E-posta adresini kullanan mevcut bir hesabınız varsa, bu hesaptan e-posta adresini kaldırın 2. Bunun için mevcut hesabınızda oturum açın, şifrenizi sıfırlayın, e-posta adresini değiştirin ve ardından hesaptan çıkış yaparak geçerli hesabınıza giriş yapın 2.
- Devre dışı bırakılmış veya askıya alınmış hesaplar: E-posta adresi, devre dışı bırakılmış veya askıya alınmış bir hesapla ilişkiliyse, 30 gün sonra bu adres kullanılabilir hale gelir 3.
Eğer sorun devam ederse, ilgili hizmetin destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: