Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Breakthrough kelimesi reklamcılıkta "çığır açan pazarlama" veya "büyük atılım pazarlama" olarak çevrilebilir 14.
Breakthrough pazarlama, yeni ve yenilikçi yöntemlerle, genellikle küçük ve orta ölçekli şirketlerin, nispeten düşük bütçelerle ürünlerini tanıtarak büyük rakiplerle fark yaratmalarını, fiyatlandırma gücü kazanmalarını ve gerçek pazar payından daha büyük bir algı oluşturmalarını sağlar 4.
Bu tür pazarlamada kullanılan bazı stratejiler şunlardır:
- Ürün veya hizmet için benzersiz satış teklifi oluşturma 4;
- Müşterilere benzersiz bir deneyim sunacak şekilde ürünü konumlandırma 4;
- Tanıtım bütçesini etkili kullanarak tek bir olaya odaklanma 4;
- Ürünün pazarlanmasında yardımcı olacak etkileyicileri hedefleme 4;
- İzleyicilerin hayal gücünü yakalayacak güvenilir ve etkileyici bir hikaye anlatma 4;
- Ağızdan ağza pazarlama (grassroots marketing) yöntemlerini kullanma 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: