Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
"Bir Reklamcının İtirafları" kitabı, David Ogilvy'nin reklamcılık alanındaki deneyimlerini ve gözlemlerini anlatır 13. Kitapta ele alınan konular şunlardır:
- Reklam endüstrisinin iç yüzü: Reklamların gerçek amacı ve reklamcıların çalışma yöntemleri 1.
- Müşteri kazanma ve tutma: Reklamcıların müşterileri nasıl kazandıkları ve tuttukları 3.
- İkna edici metinler: Etkili reklam metinlerinin nasıl yazılacağı 3.
- Görsel ve sözlü iletişim: Birkaç kelime ve güçlü görüntülerle nasıl etkili olunacağı 3.
Bu kitap, reklamcıların işlerini daha iyi anlamalarına ve insanların reklamlar karşısındaki davranışlarını kavramalarına yardımcı olur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: