• Buradasın

    Bir mailin farklı adreslere gönderilmesi nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Bir mailin farklı adreslere gönderilmesi, kullanılan e-posta hizmetine göre değişiklik gösterebilir. İşte bazı popüler e-posta servislerinde bu işlemi yapmanın yolları:
    1. Gmail:
      • Gmail'de oturum açtıktan sonra sağ üstteki "Ayarlar" simgesine tıklayın 14.
      • Açılan menüden "Tüm ayarları görüntüleyin" seçeneğine tıklayın 4.
      • "Yönlendirme ve POP/IMAP" sekmesine gidin ve "Yönlendirme adresi ekle" butonuna tıklayın 4.
      • Metin kutusuna yönlendirmek istediğiniz e-posta adresini girin ve işlemi tamamlamak için "İleri", "Devam Et" ve "Tamam" seçeneklerini tıklayın 4.
    2. Outlook:
      • Tarayıcınızda Outlook hesabınıza giriş yapın ve sağ üst köşedeki "Ayarlar" simgesine tıklayın 1.
      • Açılan menünün altındaki "Tüm Outlook ayarlarını görüntüle" seçeneğine tıklayın 1.
      • "Kurallar" bölümüne gidin, "Posta" ve ardından "Yeni kural ekle" seçeneğini seçin 1.
      • "Bu adrese yönlendir" seçeneğini işaretleyin ve yönlendirmek istediğiniz e-posta adresini girin 1.
      • Ayarları kaydedin ve artık bu kurala uygun e-postalar otomatik olarak yönlendirilecektir 1.
    3. Yahoo:
      • Yahoo hesabınıza giriş yapın ve gelen kutunuza gitmek için "Posta" simgesine tıklayın 1.
      • Sağ üst köşedeki dişli simgesine tıklayın ve açılan pencerede **"Diğer Ayarlar"**ı seçin 1.
      • Soldaki menüden "Posta Kutuları" seçeneğini işaretleyin ve iletmek istediğiniz posta kutusuna tıklayın 1.
      • Yeni menünün en altında "Yönlendirme" bölümünü bulun ve buraya bir e-posta adresi girin 1.
    4. iCloud:
      • iCloud'da oturum açtıktan sonra "Mail" bölümüne tıklayın 1.
      • Ekranın sol tarafındaki kenar çubuğundaki dişli simgesine tıklayın ve **"Tercihler"**i seçin 1.
      • Açılan pencerede "Genel" sekmesine gidin, "E-postamı ilet" seçeneğini etkinleştirin ve metin alanına bir e-posta adresi girin 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Gmail'de adres mektup birleştirme nasıl kullanılır?

    Gmail'de adres mektup birleştirme (mail merge) kullanmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Hesap Oluşturma: Mail Merge for Gmail gibi üçüncü taraf bir uygulama kullanmak için bir Google Workspace hesabı oluşturun. 2. Alıcı Listesi Yükleme: Kişilerinizi bir elektronik tabloda (CSV veya XLSX formatında) saklayın ve bu elektronik tabloyu Mail Merge kontrol paneline yükleyin. 3. E-posta Oluşturma: Mail Merge özelliğini kullanarak mesajınızı oluşturun. Her alıcı için kişiselleştirilmiş bir mesaj eklemek mümkündür. 4. E-postayı Gönderme: Mesajınızı oluşturmayı tamamladıktan sonra, "Şimdi Gönder" düğmesiyle e-postayı hemen gönderebilir veya daha sonra göndermek üzere zamanlayabilirsiniz. Ayrıca, Gmail'in kendi mail merge özelliği de mevcuttur ve Google Kişiler'deki verileri kullanarak alıcıların ad ve soyadlarını otomatik olarak ekler.