Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Bilgisayarın ağda görünmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Ağ bulma ve dosya paylaşımı ayarlarının kapalı olması 12. "Ağ ve Paylaşım Merkezi"nden "Ağ Bulma" ve "Dosya ve Yazıcı Paylaşımı"nın etkinleştirilmiş olduğundan emin olunmalıdır 2.
- İşlev Bulma Kaynak Yayımı hizmetinin devre dışı olması 12. "services.msc" yazıp "Çalıştır"dan hizmeti etkinleştirin ve başlangıç türünü "Otomatik" olarak ayarlayın 12.
- Güvenlik duvarı veya güvenlik programının ağ bulmayı engellemesi 2. Bu programların ayarlarında ağ bulmayı engelleyen bir seçenek olup olmadığını kontrol edin 2.
- Modem üzerindeki WLAN ışığının kapalı olması 3. Modemin kablosuz özelliğini aktif hale getirin 3.
- Modemin veya ağdaki diğer bilgisayarlardan birinin bozulmuş olması 3. Modemi resetlemek veya yeniden kurmak sorunu çözebilir 3.
Bu adımlar sorunu çözmezse, daha detaylı inceleme ve destek için bir uzmana başvurulması önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: