Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Asana, **ekiplerin iş süreçlerini organize etmelerine, proje bilgilerini belgelemelerine ve iş yüklerini yönetmelerine yardımcı olan bir proje yönetim aracıdır 235.
Asana'nın bazı işlevleri:
- Görsel proje yönetimi: Görev çizelgeleri ve Kanban panoları ile projelerin ilerlemesini takip etmeyi kolaylaştırır 2.
- Ekipler arası işbirliği: Bilgi paylaşımı, son tarih belirleme, görev atama ve gerçek zamanlı güncelleme imkanı sunar 12.
- Hatırlatıcılar ve izleme: Otomatik hatırlatıcılar ile kullanıcıların önemli görevlerden haberdar olmasını sağlar 2.
- Entegrasyon: Google Drive, Slack, Trello gibi araçlarla entegrasyonu destekler 23.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: