• Buradasın

    Arctıs Nova 3 ses sorunu nasıl çözülür?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    SteelSeries Arctis Nova 3 ses sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar uygulanabilir:
    • Yazılım güncellemelerini kontrol etme 1. Yabancı kaynaklarda, düşük ses seviyesindeki cızırtı ve ses kesilmesinin yazılım güncellemesiyle çözüldüğü belirtilmiştir 1.
    • Farklı USB portları deneme 3. Kulaklığı bilgisayarınızdaki farklı USB portlarına takarak sorunun devam edip etmediğini kontrol edebilirsiniz 3.
    • Ses ayarlarını kontrol etme 3. Hem Windows'taki ses kontrol panelinde hem de SteelSeries GG yazılımında ses seviyelerini düşürmeyi deneyebilirsiniz 3.
    • Bağlantı noktalarını kontrol etme 3. Kulaklığın takılı olduğu jakı ve bağlantı noktasını inceleyerek gevşeklik veya kirlilik olup olmadığını kontrol edebilirsiniz 3.
    • SS Engine ayarlarını kontrol etme 2. "Virtual Audio" özelliğini etkinleştirmek ve "Uzamsal Ses" ayarlarını düzenlemek faydalı olabilir 2.
    Bu adımlar sorunu çözmezse, garanti kapsamında iade veya değişim talebinde bulunabilirsiniz 3.

    Konuyla ilgili materyaller

    Speakerdan ses neden gelmez?

    Speakerdan ses gelmemesinin bazı nedenleri ve çözümleri: Bağlantı sorunları: Hoparlörlerin güç veya ses kablolarının düzgün bağlanmadığından emin olun. Ses seviyesi ayarları: Cihazın veya hoparlör üzerindeki ses seviyesinin kapalı olmadığından emin olun. Varsayılan ses aygıtı: Yanlış ses çıkış aygıtı seçilmiş olabilir, doğru aygıtı seçin. Sürücü problemleri: Ses sürücüleri eksik, eski veya hatalı olabilir, sürücüleri güncelleyin. Donanım arızası: Hoparlör, ses kartı veya kablolarda fiziksel bir sorun olabilir. Sessiz modu: Hoparlörler veya cihazda sessiz mod etkin olabilir. Yazılım çakışmaları: Farklı uygulamaların ses çıkışı üzerinde çakışma yaşaması. Ses portları: Portta toz veya kir birikmiş olabilir, temizleyin. Bu adımlar sorunu çözmezse, teknik servisle iletişime geçilmesi önerilir.

    Ses gelmiyorsa hangi ayar yapılır?

    Ses gelmiyorsa aşağıdaki ayarlar kontrol edilebilir: Ses seviyesi: Görev çubuğundaki hoparlör simgesine tıklanarak ses seviyesinin kapalı veya çok düşük olmadığından emin olunabilir. Ses çıkış cihazı: Hoparlör simgesine sağ tıklayıp “Ses Ayarları” seçeneği açılarak doğru ses cihazının (örneğin, hoparlörler veya kulaklıklar) seçili olup olmadığı kontrol edilebilir. Fiziksel bağlantılar: Hoparlör veya kulaklık kablosunun doğru porta takılı ve hasarsız olduğundan emin olunabilir. Ses geliştirmeleri: Ses ayarlarından “Ses Geliştirmeleri” veya “Ses Efektleri” gibi özellikler devre dışı bırakılabilir. Ses sürücüleri: Ses sürücüleri güncellenebilir, kaldırılıp yeniden yüklenebilir veya Windows ile birlikte gelen genel ses sürücüsü kullanılabilir. Bu adımlar sorunu çözmezse, cihazın yeniden başlatılması veya teknik servis ile iletişime geçilmesi önerilir.

    Arctiss ses ayarı nasıl yapılır?

    SteelSeries Arctis kulaklıklarının ses ayarlarını yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Sonar üzerinden ayarlar: GG (GameSense) üzerinden Sonar kısmına girilir. Denetim Masası'nda ses ayarları üzerinden mikrofon sesleri 100, mikrofon bass 20dB olarak ayarlanır. Arctis Companion uygulaması üzerinden eşitleyici (equalizer) ayarları: Kulaklık, uygulamaya bağlanır. Cihaz ayarlarına girilir. Equalizer ayarları kartında, mevcut eşitleyici ön ayarları listesinden bir ön ayar seçilir. Ayrıca, SteelSeries Engine 3 yazılımı indirilerek daha detaylı ses ayarları yapılabilir. Ses ayarlarıyla ilgili daha fazla bilgi ve destek için SteelSeries'in resmi destek sayfası ziyaret edilebilir.