• Buradasın

    Arçelik çamaşır makinesi E17 hatası nasıl düzeltilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Arçelik çamaşır makinesinde E17 hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Makineyi boşaltın 4. Çamaşırları çıkararak kurumasını bekleyin 4.
    2. Kazan temizliği yapın 4. “Kazan Temizleme” programı varsa bu programda, yoksa 90°C Pamuklu programında deterjansız çalıştırın 4.
    3. Deterjan miktarını kontrol edin 4. Pakette yazan önerilen dozajdan fazlasını kullanmaktan kaçının 4.
    4. Doğru deterjan türünü kullanın 4. Makineye uygun, düşük köpüren deterjanlar tercih edin 4.
    5. Deterjan bölmesini temizleyin 4. Deterjan bölmesinde kalan eski sabun artıklarını temizleyin 4.
    Bu işlemler yapıldıktan sonra hata devam ediyorsa, basınç sensörü, kontrol kartı veya iç borularda arıza olabilir 4. Bu durumda Arçelik yetkili servisi ile iletişime geçilmelidir 4.
    Arçelik çamaşır makinelerinde karşılaşılabilecek arızalar ve çözümleri için 0850 210 0 888 numaralı çağrı merkezi aranabilir veya “Servis Randevu” sayfası üzerinden randevu oluşturularak teknik destek hizmeti talep edilebilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Arçelik çamaşır makinesi arızaları nelerdir?

    Arçelik çamaşır makinelerinde sıkça karşılaşılan arızalar şunlardır: Çalışmama sorunu. Su alma sorunu. Su boşaltma sorunu. Tamburun dönmemesi. Dengesiz yük hatası. Kapı kilidi arızası. Bu tür arızalarla karşılaşıldığında, bir teknisyenle iletişime geçmek en iyisi olacaktır.

    Çamaşır makinesi e17 ve e18 hatası neden olur?

    Çamaşır makinesinde E17 ve E18 hatalarının nedenleri şu şekilde sıralanabilir: E17 (Su besleme süresi aşıldı) hatası: aşırı veya nemli ortamda kalmış deterjan kullanımı; su besleme süresinin geçmesi; kapalı musluk, düşük su basıncı, tıkalı veya bükülmüş su giriş hortumu, arızalı su giriş valfi. E18 (Pompalama süresi aşıldı) hatası: çamaşır makinesinin içindeki çamaşır miktarının fazla veya az olması; tıkalı tahliye filtresi, hortum veya arızalı tahliye pompası. Bu hatalarla karşılaşıldığında, sorunun çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir: E17 hatası: Makineyi boşaltın ve kazan temizleme işlemi yapın. E18 hatası: Çamaşır miktarını kontrol edin, az ise daha fazla çamaşır ekleyin veya çamaşırlar normalse tamburda dengeli bir şekilde yerleştirin. Sorunun devam etmesi durumunda, yetkili servisle iletişime geçilmesi önerilir.

    Çamaşır makinesinin hata kodları nelerdir?

    Çamaşır makinelerinde karşılaşılabilecek bazı hata kodları ve anlamları şunlardır: 1. E5: Pompa tıkalı. Pompa filtresini temizlemek gerekir. 2. E8: Makine su almıyor. Suyun kesik olup olmadığını ve su giriş hortumunu kontrol etmek gerekir. 3. E12: Su seviyesi aquastop seviyesinde. Makinenin altını kontrol edip su varsa temizlemek gerekir. 4. E17: Köpük sebebiyle sıkma yapmadan program bitti. Makineyi boşaltıp kazan temizleme yapmak gerekir. 5. E18: Dengesiz yük sebebiyle sıkma yapmadan program bitti. Çamaşır miktarını kontrol edip daha dengeli dağıtmak gerekir. 6. E27: Su seviyesi yükselmiyor, kapı kilitli sinyali (zero cross) gelmiyor. Su tahliye hortumunun bağlantısını kontrol etmek gerekir. 7. E29: Çalışma gerilimi limit dışı. Programı iptal edip başka bir program seçmek gerekir. 8. E84: Ağ bağlantısı yapılamıyor. HomeWhiz özelliğinin ayarlarını kontrol etmek gerekir. 9. Err: Üründe güvenlik algoritması çalışıyor. Ekrandaki yazının geçmesini beklemek ve yardımcı fonksiyon tuşlarına basmak gerekir. 10. SC: Yapılan kontrollerden sonra şikayetiniz giderilmedi. Doğrudan yetkili servis ile iletişime geçmek gerekir.