Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apple Kimliği'ne giriş yapamıyorsanız aşağıdaki adımları deneyebilirsiniz:
- İnternet bağlantınızı kontrol edin: İnternet bağlantınızın olduğundan emin olun 12.
- Apple Sistem Durumu sayfasını kontrol edin: Apple'ın sunucularında bir sorun olup olmadığını kontrol edin 12.
- Parola ve bilgilerinizi doğrulayın: Doğru Apple Kimliği ve parola kullandığınızdan emin olun 14.
- İki faktörlü kimlik doğrulamayı devre dışı bırakın: Bu özellik etkinse geçici olarak devre dışı bırakmayı deneyin 1.
- Farklı bir cihaz kullanın: Başka bir cihazda Apple Kimliği'nize giriş yapmayı deneyin 1.
- Apple Destek ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek'ten yardım alın 14.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: