Buradasın
Apple Watch'u sıfırladıktan sonra iPhone ile eşleştirme sorunu nasıl düzeltilir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Apple Watch'u sıfırladıktan sonra iPhone ile eşleştirme sorununu çözmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Cihazları Yeniden Başlatın: Apple Watch ve iPhone'u yeniden başlatarak geçici sistemsel hataları giderin 35.
- Bağlantıları Kontrol Edin: Bluetooth ve Wi-Fi'nin açık olduğundan emin olun. Uçak Modu'nun kapalı olduğunu kontrol edin 245.
- Ağ Ayarlarını Sıfırlayın: iPhone'da "Ayarlar > Genel > Sıfırla > Ağ Ayarlarını Sıfırla" yolunu izleyerek ağ ayarlarını sıfırlayın 35.
- Eşleşmeyi Kaldırıp Yeniden Eşleştirin: iPhone'da Watch uygulamasını açarak eşleşmiş saatlerin listesinden Apple Watch'u seçip "Apple Watch'un Eşlemesini Kaldır" seçeneğini kullanın. Daha sonra "Yeni Saat Ekle" diyerek yeniden eşleştirme işlemini başlatın 134.
- Aynı Apple Kimliği: Her iki cihazda da aynı Apple Kimliği ile oturum açıldığından emin olun 3.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: