Apple Kimliği neden desteklenmiyor?
Apple Kimliği'nin desteklenmeme nedenleri şunlar olabilir: 1. Gelişmiş Veri Koruma: Apple Kimliği hesabınız için Gelişmiş Veri Koruma etkinleştirilmişse, bu özellik yalnızca iOS 16.2 veya sonraki sürümleri ya da macOS 13.1 veya sonraki sürümleri çalıştıran cihazlarda kullanılabilir. 2. Hesap Kurtarma Kişisi: Mesajınızda iOS 15.0 ve macOS 12.0 bahsediliyorsa, bir hesap kurtarma kişisi ayarlamış olabilirsiniz. 3. Üçüncü Taraf Güvenlik Yazılımı: Cihazınızda diğer iOS/macOS sürümlerinden bahsediliyorsa, bu durum 3. taraf güvenlik yazılımı veya donanımı kullanmaktan kaynaklanabilir. 4. Yanlış Bilgiler: Kullanıcı adınızı veya şifrenizi yanlışlıkla girmiş olabilirsiniz ya da Apple, hesabınızın kimlik bilgilerini tanımlayamıyor olabilir. 5. Cihazın Orijinal Sahibi: Cihazı başka birinden satın aldıysanız, hala orijinal sahibinin Apple Kimliği ve bilgileriyle ilişkili olabilir. Sorunu çözmek için, gerekli işletim sistemi sürümüne güncelleme yapabilir, Gelişmiş Veri Koruma'yı devre dışı bırakabilir veya Apple Destek ile iletişime geçebilirsiniz.
Apple Kimliği neden desteklenmiyor?