Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
App Store'da şikayet yapmak için şu adımlar izlenebilir:
- Satın alma geçmişinden "bir sorun bildir" bağlantısını kullanmak 3. Bunun için, bilgisayarınızdaki iTunes üzerinden hesabınıza giriş yapın ve "Mağazada Hesabımı Görüntüle" (iTunes 11'de "Apple Kimliğimi Görüntüle") seçeneğini seçin 3. Ardından, "Tümünü Gör" bağlantısının bulunduğu bir Satın Alma Geçmişi bölümü göreceksiniz 3. Bu listeden şikayet etmek istediğiniz uygulamayı bulun ve "Bir Sorun Bildir" bağlantısını kullanarak sorunu detaylandırın 3.
- iTunes Store desteği ile iletişime geçmek 23. Eğer "bir sorun bildir" bağlantısı sizi bir web sitesine yönlendiriyorsa, iTunes Store desteği ile şu sayfadan iletişime geçebilirsiniz: apple.com/support/itunes/contact/ 23.
App Store'da dolandırıcılık veya kötü amaçlı uygulamaları bildirmek için iOS 15 veya iPadOS 15 cihazınızda App Store'u açın, şikayet etmek istediğiniz uygulamaya gidin ve bilgi bölümüne inin 5. Ardından, "Bir Sorun Bildir" seçeneğine dokunun 5.
Önemli not: "Bir sorun bildir" butonu yalnızca ABD'de kullanılabilir 5.
Ayrıca, Apple ürün veya servisleriyle ilgili geri bildirim veya destek için apple.com/tr/contact/feedback/ adresindeki formu kullanabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: