Buradasın
Anydeske bağlanırken şifre istiyor ne yapmalıyım?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
AnyDesk'e bağlanırken şifre isteniyorsa, şifreyi sıfırlamak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- my.anydesk adresine gidin ve "Şifreyi Unuttum?" seçeneğine tıklayın 2.
- AnyDesk lisansını satın almak için kullanılan e-posta adresini girin ve "Şifreyi Sıfırla" düğmesine tıklayın 2.
- E-posta gelen kutunuzu veya spam klasörünüzü kontrol edin ve gönderilen bağlantıyı tıklayın 2.
- Açılan sayfada e-posta adresinizi, yeni şifrenizi ve tekrar yeni şifrenizi girin 2.
- "Değiştir" düğmesine tıklayın 2.
Bu adımları tamamladıktan sonra, yeni şifrenizle my.anydesk hesabınıza giriş yapabilirsiniz 2.
Eğer şifreyle ilgili sorun devam ederse, AnyDesk destek ekibiyle iletişime geçilmesi önerilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: