Buradasın
Amazon müşteri memnuniyeti kuralları nelerdir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amazon müşteri memnuniyeti kuralları şunlardır:
- Doğru Bilgi Sağlama: Müşterilere doğru ve güvenilir bilgi sunulmalıdır 2. Ürünlerin doğru kategorilere yerleştirilmesi ve açık, dürüst açıklamaların yapılması gereklidir 2.
- Dürüstlük ve Adil Davranış: Ürün açıklamaları doğru olmalı ve ürün görselleri yanıltıcı olmamalıdır 2. Satış sıralamalarını manipüle etmek ve tıklama başına ödeme yapmak gibi hileli faaliyetlerden kaçınılmalıdır 2.
- Değerlendirme ve Geri Bildirim Manipülasyonu: Ürün ve satıcı değerlendirmelerinin doğal ve organik olması istenir 2. Olumlu yorumlar almak için müşterilere hediye teklif etmek veya yorumları manipüle etmek yasaktır 2.
- İletişim ve Müşteri Etkileşimi: Sadece sipariş ile ilgili gerekli mesajlar gönderilmeli, pazarlama içerikleri ile müşteri-satıcı mesajlaşmaları kullanılmamalıdır 2. İletişimde her zaman tarafsız ve profesyonel bir dil kullanılmalıdır 2.
- Hızlı ve Güvenilir Kargo: Müşterilerin siparişlerinin zamanında ve hasarsız bir şekilde teslim edilmesi önemlidir 3.
- Satış Sonrası Destek: Müşterilerin satın aldıkları ürünlerle ilgili yaşadıkları sorunları çözmek için etkili bir destek sistemi oluşturulmalıdır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: