Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Amazon'da ürün lansmanının kaç gün sürdüğü, kullanılan yöntemlere ve ürünün özelliklerine bağlı olarak değişebilir.
Yeni ürün kampanyaları ile yapılan lansmanlarda, süreç genellikle 90 gün sürer ve bu süre üç aşamaya ayrılır:
- Bilinirlik: İlk 30 gün, video ve ses gibi reklamlarla bilinirlik artırılır 1.
- Değerlendirme: 30-60 gün arasında görüntülü reklamlar ve Sponsored Brands ile etkileşim sağlanır 1.
- Dönüşüm: 60-90 gün içinde dönüşüm odaklı reklamlarla müşteri eylemi artırılır 1.
Ürün test kampanyaları ise, lansman öncesinde olası kusurları gidermek ve geri bildirim toplamak için kullanılır ve genellikle erken aşamalarda gerçekleştirilir 2.
Lansman süresi, verilen örneklerden de anlaşılacağı üzere, kullanılan yöntemlere ve ürünün piyasaya çıkış aşamasına bağlı olarak farklılık gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: