Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Akıllı bildirim onayı yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Yapı Kredi Mobil veya İnternet Şubesi'ne giriş yapılır 12.
- Akıllı bildirim için uygun bir cihaz kullanılıyorsa, sistem tarafından otomatik olarak tanımlama sayfasına yönlendirilir 1.
- Alternatif olarak, Yapı Kredi Mobil'de "Ayarlar" sekmesi veya İnternet Şubesi'nde "Ayarlar" sekmesi altından akıllı bildirim tanımlamasına ulaşılabilir 12.
- Cihazın "Ayarlar" adımından bildirim erişimine izin verilir 1.
- Onay işlemleri için cihaz üzerinden gelen akıllı bildirim onaylanır 1.
Akıllı bildirim onayı için internet erişiminin olduğundan ve Yapı Kredi Mobil bildirimlerine izin verildiğinden emin olunmalıdır 12. Bildirimlere izin verilmediğinde, onay uygulama açılarak yapılabilir 12.
Akıllı bildirim ile ilgili sorunlar için 444 0 444 veya 0850 222 0 444 numaralı müşteri iletişim merkezi aranabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: