Buradasın
Ajansların reklam için kullandığı platform nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ajansların reklam için kullandığı bazı platformlar şunlardır:
- Talep Tarafı Platformları (DSP - Demand Side Platforms) 234. Reklamverenlerin, birden fazla reklam borsası ve yayıncı üzerinden dijital reklam envanterini gerçek zamanlı olarak satın almasına ve yönetmesine olanak tanır 234.
- Arz Tarafı Platformları (SSP - Supply Side Platforms) 23. Yayıncıların reklam alanlarını veya trafik envanterlerini pazarlamak için kullandıkları teknolojik platformlardır 23.
- Ajans Ticaret Masası (ATD - Agency Trading Desk) 2. Medya ajanslarının reklamları planlama, satın alma ve yönetme süreçlerini geliştirmek için kullandığı bir araç koleksiyonudur 2.
- Veri Yönetim Platformu (DMP - Data Management Platform) 2. Üçüncü taraf verilerini depolar ve SSP ile DSP'lerdeki veri tabanlarıyla çapraz referans vererek yüksek kaliteli kullanıcı profilleri oluşturur 2.
- Müşteri Veri Platformu (CDP - Customer Data Platform) 2. DMP'ye benzer şekilde, kullanıcının izniyle sağlanan birinci taraf verilerini de toplar 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: