Adobe Cloud lisans hatasını düzeltmek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: Oturum açma ve çıkış yapma: Adobe Creative Cloud masaüstü uygulamasını açıp sağ üst köşedeki profil simgesine tıklayarak oturum kapatılabilir ve ardından tekrar giriş yapılabilir. Farklı bir profil ile giriş yapma: Aynı e-posta adresiyle ilişkilendirilmiş birden fazla Adobe planı varsa, lisansları olmayan bir profil seçildiğinde deneme sürümü istemi görülebilir. Creative Cloud masaüstü uygulamasından ürünü başlatma: Deneme sürümü isteminin gösterildiği Adobe uygulamasından çıkılıp Dosya menüsünden Çıkış seçildikten sonra Creative Cloud masaüstü uygulamasından uygulama başlatılabilir. Hosts dosyasını kontrol etme: İşletim sisteminin hosts dosyası yanlış yapılandırılmışsa, Adobe'nin lisans sunucularına bağlanırken sorun yaşanabilir. Kimlik Bilgileri Yöneticisi'ni yeniden başlatma: Hizmetler Yöneticisi'nden Kimlik Bilgileri Yöneticisi yeniden başlatılabilir. Adobe lisans sertifikalarını kaldırma: Windows'ta Çalıştır seçeneğine gidilip certmgr.msc girilerek Sertifika Yöneticisi'nden Adobe Intermediate CA ve Adobe Content sertifikaları silinebilir. İnternet bağlantısını kontrol etme: Adobe Creative Cloud lisans doğrulama işlemi için internet bağlantısı gereklidir. Bu adımlar sorunu çözmezse Adobe Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir.