Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe programlarına font eklemek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- İndirme: İndirilen yazı tipi klasörüne gidilir ve genellikle .ttf uzantılı dosya bulunur 4.
- Kurulum: Bu dosyaya sağ tıklanarak "Yükle" seçeneği seçilir 4.
- Ekleme: Yüklenen yazı tipi, Adobe Photoshop, Illustrator, Indesign, Premiere gibi programlara eklenmiş olur 4.
- Görüntüleme: Bilgisayarınızdaki programlara otomatik olarak yüklenen yazı tipi, program içerisinde yer alan yazı tipi menüsünden görüntülenebilir 4.
Adobe Fonts sayfasından da font ekleme yapılabilir:
- Creative Cloud masaüstü uygulaması açılır 1.
- "Eklenen Fontlar" sekmesinde "Diğer Fontlara Göz At" seçeneği belirlenir 1.
- Arama çubuğuna istenen fontun adı girilir ve "Aile Ekle" seçeneği seçilir 1.
Ayrıca, Adobe Fonts hizmeti devre dışı bırakıldığında eklenen fontlar kaldırılır ve diğer fontları hizmetten eklemek engellenir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: