Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe'da PDF düzenlemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Adobe Acrobat'ı açın: Düzenlemek istediğiniz PDF dosyasını indirip Adobe Acrobat'ı başlatın 24.
- Araç çubuğundaki "PDF'yi Düzenle" seçeneğini seçin: Sol üst menüden "Dosya"ya tıklayın ve ardından "Aç"ı seçerek PDF'nizi yükleyin 2.
- Düzenleme araçlarını kullanın: Format listesinden yeni metin ekleyebilir, metni düzenleyebilir veya fontları güncelleyebilirsiniz 1. Nesneler listesindeki seçimleri kullanarak görüntü ekleme, değiştirme, taşıma veya yeniden boyutlandırma işlemlerini gerçekleştirin 1.
- Değişiklikleri kaydedin: Düzenlemelerinizi tamamladıktan sonra dosyanızı adlandırın ve "Kaydet" düğmesini tıklayın 1.
- acrobat.adobe.com adresine gidin ve bir Adobe hesabı oluşturun 3.
- PDF dosyanızı sürükleyip bırakma bölgesine bırakın veya "Dosya seç" düğmesini kullanarak yükleyin 5.
- Metin, yorum, yapışkan not, vurgu veya çizim eklemek için araç çubuğunu kullanın 5.
- Düzenlemeleri tamamladıktan sonra dosyayı indirin veya paylaşmak için bağlantısını alın 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: