Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe Creative Cloud'un hesaptan çıkış yapmasının birkaç nedeni olabilir:
- Lisans depolama sorunları 1. Adobe uygulamalarının lisans bilgilerini depolayamaması veya alamaması, oturum kapatma sorunlarına yol açabilir 1.
- Güncellemelerin olmaması 2. Creative Cloud veya Creative Cloud masaüstü uygulamasının eski sürümleri lisans sorunlarına neden olabilir 24.
- Antivirüs yazılımları veya güvenlik duvarları 5. Bu tür yazılımlar, Adobe'nin lisans sunucularına bağlanmasını engelleyebilir 4.
- İnternet bağlantısı sorunları 4. Zayıf veya kesintili internet bağlantısı, lisans doğrulamanın başarısız olmasına neden olabilir 4.
- Bilgisayar saati ve tarihi 4. Yanlış tarih ve saat, lisans doğrulamasının başarısız olmasına yol açabilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: