Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Adobe Acrobat kullanarak PDF dosyasını Word belgesine çevirmek için aşağıdaki adımları izleyin:
- Adobe Acrobat'ı açın ve dönüştürmek istediğiniz PDF dosyasını yükleyin 24.
- "Araçlar" menüsüne gidin ve "PDF'yi Dışa Aktar" seçeneğini tıklayın 12.
- Dışa aktarma formatı olarak "Microsoft Word"ü ve ardından "Word Belgesi"ni seçin 1.
- "Dışa Aktar" düğmesine tıklayın 1.
- Eğer PDF dosyasında taranmış metinler varsa, Acrobat Word dönüştürme aracı otomatik olarak metin tanıma aracını çalıştıracaktır 1.
- Dönüştürülen dosyayı kaydetmek için yeni dosyaya bir ad verin, DOC veya DOCX dosya formatını seçin ve "Kaydet" düğmesine tıklayın 1.
Ayrıca, Adobe Acrobat'ın çevrimiçi aracını kullanarak da PDF'yi Word'e çevirebilirsiniz 3:
- Adobe Acrobat'ın çevrimiçi web sitesine gidin ve PDF'den Word'e dönüştürme aracına erişin 4.
- "Dosya Seç" düğmesine tıklayın ve dönüştürmek istediğiniz PDF belgesini yükleyin 4.
- Acrobat belgenin PDF'den düzenlenebilir Word belgesine dönüşümünü otomatik olarak başlatacaktır 3.
- Dönüştürülen Word belgesini indirin ve inceleyin 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: