• Buradasın

    Adm arıza kaydı kaç saatte gelir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Adm Elektrik arıza ekiplerinin ihbarlara cevap verme süresi, 7/24 hizmet veren çağrı merkezi üzerinden yapılan başvurular için 24 saat ile 48 saat arasında değişmektedir 12.
    • Kentsel ve kent altı dağıtım bölgelerinde 24 saat içerisinde 1.
    • Kırsal dağıtım bölgelerinde 48 saat içerisinde 1.
    Arıza kaydı sonrası kesin yanıt için Adm Elektrik'in 186 numaralı çağrı merkezi veya 0258 186 00 00 numaralı WhatsApp hattı üzerinden bilgi alınabilir 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Arıza kaydı kaç gün içinde giderilir?

    Arıza kaydının kaç gün içinde giderileceği, arızanın türüne ve yoğunluğa bağlı olarak değişebilir. Türk Telekom için arıza giderme süreleri şu şekildedir: İnternet arızalarının büyük bir kısmı 24 saat içerisinde çözülür. Daha karmaşık arızalar, daha uzun bir süre alabilir. Arıza kaydı oluşturulduktan sonra ekiplerin gelmesi ve inceleme yapması, bölgeye göre değişiklik gösterebilir. Arıza giderme süresi, hava koşulları ve arızanın karmaşıklığı gibi faktörlerden etkilenebilir.