Outlook kurumsal mail hesabınıza giriş yapmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Bir web tarayıcısı açın ve Microsoft365.com adresine gidin. 2. Otomatik olarak oturum açmadıysanız, iş veya okul hesabınızın e-posta adresini ve parolasını girerek oturum açın. 3. Daha önce ayarlamış olabileceğiniz iki öğeli kimlik doğrulama istemlerini izleyin. 4. Oturum açtıktan sonra, uygulama başlatıcıdan Outlook'u seçin. Eğer Outlook.com, Hotmail, Live veya MSN e-posta hesabı gibi bir Microsoft hesabıyla oturum açmak istiyorsanız, oturumu kapatıp doğru hesabı kullanarak yeniden oturum açmanız gerekmektedir. Alternatif olarak, www.office.com/signin adresine gidip aynı adımları izleyebilirsiniz. Oturum açma sorunları için Microsoft destek sayfalarından yardım alınabilir.